دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس بعد از ۴ سال در آسیا با هواداران به دنبال شکست استقلال قرمزپوش!

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس بعد از ۴ سال در آسیا با هواداران به دنبال شکست استقلال قرمزپوش!
پرسپولیس به دنبال شکست استقلال تاجیکستان است تا گامی دیگر برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بردارد.
کد خبر : 874650

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر کدام، یک شکست را مقابل النصر عربستان در دو بازی قبلی تجربه کرده‌اند، اما در دیگر بازی پرسپولیس بر الدحیل غلبه کرده، اما استقلال مقابل حریف قطری به تساوی بدون گل رسید. حال النصر با ۶ امتیاز به صدر چسبیده، پرسپولیس با ۳ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و الدحیل و استقلال با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند.

با توجه به اینکه ۱۰ تیم اول گروه‌ها در مناطق شرق و غرب آسیا به همراه ۶ تیم دوم برتر گروه‌ها به مرحله بعدی صعود می‌کنند، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با انگیزه‌های متفاوتی در ورزشگاه آزادی صف‌آرایی می‌کنند. سرخپوشان ایران بعد از شکست هفته اول در هفته دوم موفق شدند در دوحه برابر الدحیل به برتری برسند و به عنوان تیم دوم گروه در مقابل دیدگان هواداران‌شان به دنبال کسب پیروزی دیگری هستند تا بتوانند وضعیت‌شان را در جدول بهبود ببخشند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌دانند که اصلی‌ترین حریف آنها برای صدرنشینی در گروه E النصر عربستان است و با توجه به شکست در هفته نخست کار سختی برای آنکه صدر را از چنگ این تیم خارج کنند دارند ولی اگر بتوانند امتیازات باقی‌مانده را جمع کنند قطعاً در پایان هفته ششم در میان تیم‌های دوم برتر قرار دارند و چه بسا اینکه صدرنشین هم باشند. 

پرسپولیس در دیدار با استقلال میلاد سرلک و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی هم به خاطر پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل غایب خواهند بود و عملاً گل‌محمدی روی این دو بازیکن تا مدت‌ها حسابی باز نمی‌کند. 

استقلال تاجیکستان که پیراهن اولش قرمز است در لیگ داخلی بالاتر از همه تیم‌ها در جدول رده‌بندی ایستاده اگر نتیجه را به پرسپولیس واگذار کند بختی برای صعود نخواهد داشت بنابراین شاگردان «ایگور چرونچکو» با حداکثر توان بازی خواهند کرد تا در این بازی خارج از خانه بازنده نباشند. جنیس بگونوویچ، جوزف اوکورو، سنین سبایی، سدریک گوگوآ، آرتور کارتاشیان، ایوان نووسلک و مجتبی مقتدایی مدافع سابق ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان، لژیونرهای استقلال تاجیکستان هستند که باید دید چرونچکو به کدامیک از آنها برابر پرسپولیس میدان می دهد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته